Om innhold i denne bloggen

Alt innhold er underlagt åndsverkloven. Kopiering skal ikke foregå uten samtykke fra bloggeier.

søndag 17. juni 2012

MMM



Lavendelen er vakker og dufter deilig. Denne såkalte sommerfugl-lavendelen skulle ha mørke, blålilla blomster, sa ekspeditrisen hos blomsterhandelen. Siden ingen blomster hadde sprunget ut ennå, tok jeg hennes ord for det. Mørke, blålilla blomster er det ikke, delikate likevel og planten dufter like godt.  Det kan nok være at jeg kjøper en til, men ikke på samme stedet. Jeg vil gjerne ha en med mørke blomster. Også.

Flere bidrag her

4 kommentarer:

  1. Altid en fornøjelse at få lov til at svare som den første ;) - Dejligt at se du har mere end et sted at kunne have dine fotos på, Tak for dit bidrag!!!


    Her ser du mit:
    http://www.starone.dk/b4/?page_id=976

    SvarSlett
  2. Så fotogal som jeg er, er det en nødvendighet :-)

    SvarSlett
  3. Rigtig flot billede og god fornøjelse med din nye blomst;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. kanskje en liten present til meg selv?? Tror det. God søndag.

      Slett