Om innhold i denne bloggen

Alt innhold er underlagt åndsverkloven. Kopiering skal ikke foregå uten samtykke fra bloggeier.

søndag 25. mars 2012

Fototriss del 172: Utsikt


Utsikten jeg liker aller best, vil jeg gjerne vise frem og denne trissen gir meg anledning til det.
Den er ikke den jeg ser hver dag i vinterens løp, men den er alltid til stede i hjertet.



Denne blir savnet og sett frem til fra vi drar om høsten og til vi returnerer om våren.


Fyrtårnet "mitt" som sender sine blink ut om natten for å lede den som er på vannet trygt til havn.


Og er det milde og vakre netter, sitter jeg med ryggen mot en varm sten og har en liten passiar med fyrtårnet For meg er dette verdens beste utsikt.

Flere bidrag her

 

18 kommentarer:

  1. Jag håller med att det är en fantastisk vacker utsikt.

    SvarSlett
    Svar
    1. For meg er den verdens beste :) God kveld.

      Slett
  2. Ja kan lätt förstå dig..vilken underbart fin utsikt..att se årstider komma o gå vid vattnet så är ju bara lycka.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ren og skjær lykke. En utsikt verd å vente på.

      Slett
  3. Du har verkligen världens vackraste utsikt som du kan njuta av. Helt underbart - man kan nästan höra skvalpandet av vågorna...

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er vakkert, men dessverre er det ikke mulig å bo der om vinteren. Så vår sommer og høst blir dette min utsikt.

      Slett
  4. Tack för den snälla hälsningen hos mig om att jag ska bli bättre, det värmer!

    Du har tagit fina bilder är det utsikten ifrån ditt hus, i så fall måste du vara lycklig!

    Ja du kan köpa boken jag visade på min blogg i Norge, här är en länk till ett sådant företag på nätet: http://www.norli.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3093957

    Kramis ifrån Pockethexan som gärna tar emot dina kommentarer om boken ifall du läser den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha for lenke. Jeg vil forsøke å få fatt i den og jeg skal gi deg beskjed om hvordan jeg liker den. Det kan ta litt tid, for det er mye som skjer, men jeg kommer tilbake.
      Bli bedre.

      Slett
  5. Nydelige bilder, flott utsikt som jeg godt skjønner at du savner!

    SvarSlett
    Svar
    1. Men snart er jeg der igjen, håper jeg .
      God mandag.

      Slett
  6. En underbar utsikt att njuta av, alla årstider.

    SvarSlett
  7. Man längtar till sommaren och båten när man ser dina bilder =)

    SvarSlett
  8. Svar
    1. En deilig utsikt på et deilig sted.

      Slett