Om innhold i denne bloggen

Alt innhold er underlagt åndsverkloven. Kopiering skal ikke foregå uten samtykke fra bloggeier.

fredag 9. mars 2012

Blooming Friday - My Jewel

Da skulle man velge en blomst, en juvel blant sine elskede blomster. Det blir vanskelig. Den jeg liker best, pryder headeren, så den har jeg alltid med. Men for øvrig? PÅ denne tiden av året.. Det må nesten bli denne. Den blomstrer inne, først og settes ut når tiden kommer. Jeg har en i hvitt også.

I rosa

I blått
Og et utsnitt jeg har lekt meg med

Flere bidrag her.

Oktober-mars



32 kommentarer:

  1. Gillar också hortensior. Det finns så många vackra sådana. Just nu har jag en vit med rosaröd kant, som är mycket läcker. Ha en skön helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. De er vakre og man blir så glad når de kommer.

      Slett
  2. Hejsa.
    Flotte hortensia du viser.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente / hbt.finus.dk

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er vakre blomster, som regel trives de godt ute om sommeren og blomstrer godt. Det hender at de endrer farge, men det er vanlig.
      Ha en flott weekend.

      Slett
  3. The flowers are beautiful. I find the blue one particularly attractive.
    Have a good weekend.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thk you. I think that's my favourit too. Have a good weekend.

      Slett
  4. Visst var det svårt att välja! Hortensian är väldigt fin. I alla färger;) /Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Nesten umulig, men det ble nå hortensiaen, denne gangen.

      Slett
  5. Vacker hortensia!
    Så många vackra färger du fick till!

    SvarSlett
    Svar
    1. De er deilige blomster og så kan man ha dem både ute og inne.

      Slett
  6. Jag gillar hortensia - också - och har precis beställt 5 "ovanliga" sorter från Esveld i Holland. Fast jag kommer bara att få 4 tyvärr!

    SvarSlett
    Svar
    1. Da ser jeg frem til bilder av dem.
      Du "plystrer" vel når de er femme.

      Slett
  7. Flotte og klare bilder av favorittblomsten min. Har noen ute både i jord og krukker. De tåler det meste og er alltid fine, bare de får nok drikke. Ha en fin fredag.

    SvarSlett
  8. Har också alltid tyckt om hortensia. Vi har en del klätterhortensia på landet.

    SvarSlett
    Svar
    1. De er vakre. De også. Jeg er glad i dem, men har ingen selv.

      Slett
  9. Vilken kanonfin tolkning du gjort, helt oemotsttåndliga färger..
    Ha en fin helg.
    Lotta

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Vakre blomster holder seg vakre, samme hva man gjør med dem.

      Slett
  10. ÅÅ vilken ljuvlig hortensia!!
    Ha en alldeles underbar helg!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Liker blomstene godt og gleder meg over dem.
      God helg .

      Slett
  11. När jag ser en hortensia så tänker jag på min mamma. Det var en av hennes favoriter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Flott blomst og mange har hatt denne som favoritt opp gjennom tidene

      Slett
  12. Min mamma älskade Hortensia en helt underbar blomma!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  13. Ja hortensian är fin ! Den är ju så vacker som torkad i kransar också :-) Dubbel glädje. Ha en fin vecka !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlett
  14. Ja sen er vakker og kan brukes både som tørr og frisk

    SvarSlett
  15. Svar
    1. Jeg er glad i hortensia. Og liker å ha et utvalg.

      Slett
  16. Hortensior är ljuvliga! Både vita, rosa och blå. -Fina bilder!

    SvarSlett